Το ερώτημα τι να γίνω βρίσκεται στην σκέψη κάθε νέου καθώς πλησιάζει ο καιρός που θα αποφοιτήσει από το λύκειο,το ερώτημα γίνεται όλο και πιο έντονο.και για τους τελειόφοιτους καταντά βασανιστικό.Διότι δυστυχώς,οι δρόμοι δεν είναι ελεύθεροι να ακολουθήσεις οποιον θέλεις.Και δεν εννοούμε βεβαια τις υποκειμενικές δυνατότητες ενός εκαστου.Διότι αυτές είναι δεδομένες από την φύση.Εννοούμε ότι ακόμη και όταν έχεις την έφεση,το ταλέντο,τη διάθεση και τις δυνατότητες,οι δρόμοι σου φρουρούνται.Και πρέπει να δώσεις μάχη σκληρή για να μπορέσεις να περάσεις.
Το ερώτημα τι να γίνω λοιπόν ξαναμπαίνει επιτακτικότατο σε όσους για οποιο λόγο δεν το επιχειρούν,δεν κατορθώνουν η δεν θέλουν να μπούν στα ΑΕΙ. Και οφείλουμε να δώσουμε απάντηση σε αυτό του ερώτημα τον παιδιών. Την απάντηση καταρχάς την καθορίζει η εποχή.Και η δικη μας είναι τεχνολογική.Γιαυτό ο τεχνολογικός δρόμος χωρίς βεβαια να είναι ο μοναδικός,είναι ένας πολύ βασικός δρόμος της εποχής μας για προσπέλαση προς το μέλλον. Ακόμη,η εποχή μας είναι είτε αυτό μας αρέσει είτε όχι πρακτική.Δεν επιτρέπεται να υποτιμούμε τις μη-πρακτικές ενασχολήσεις.Όμως δεν επιτρέπεται επίσης να παραγνωρίζουμε την πρακτικότητα της σύχρονης ζωής.Γι’αυτό ο χώρος τον πρακτικών επαγγελμάτων είναι μεγάλος και διευρύνεται συνεχώς.
Τέλος η εποχή μας είναι εποχή τον υπηρεσιών.Οι άμεσα παραγωγικές απασχόλησης λιγοστεύουν όπως και οι εργαζόμενοι σε αυτές.Διότι τους αντικαθιστά η μηχανή.Αντίθετως οι υπηρεσίες πολλαπλασιάζονται,τόσο στο επίπεδο τις ζήτησης όσο και τις προσφοράς.Διότι τις περισσότερες μπορούν να τις προσφέρουν μόνο άνθρωποι.Να λοιπόν, το τρίπτυχο που απαντα στο ερώτημα τι να γίνω? Τεχνολογία - Πρακτική - Υπηρεσίες. Οι υπολογιστές ανταποκρίνονται στο πρώτο.Τα αεροπορικά επαγγέλματα στο δεύτερο.Οι ειδικότητες γραφείου (λογιστές γραμματείς) και τουριστικά,στο τρίτο. Ας έχουμε λοιπόν οδηγό μας αυτό το τρίπτυχο και ας μην απελπιζόμαστε καθόλου, αν δεν μας δόθηκε η δυνατότητα τον πανεπιστημιακών σπουδών.Το μέλλον μας ανήκει.Αρκεί να επιλέξουμε έναν κλάδο τις τεχνολογίας , ένα επάγγελμα πρακτικό,η ειδικευομενων υπηρεσιών.
Από την εφημερίδα των σχολών ΩΜΕΓΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου